۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۷
کد خبر: ۶۲۲۰۹۵
محمدرضا باهنر:

نسل جدید تمام قد پای انقلاب ایستاده است| در انتخابات پیش رو رقیب قدر نداریم

نسل جدید تمام قد پای انقلاب ایستاده است| در انتخابات پیش رو رقیب قدر نداریم
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین تأکید کرد: امروز رویش‌های انقلاب اسلامی به حدی رسیده است که جوانان نسل جدید بار حفاظت از انقلاب اسلامی را به دوش می‌کشند.
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین شامگاه شنبه ششم مهرماه سال ۹۸ در نشست ماهانه دفتر جامعه اسلامی مهندسین (جام) گفت:  در جنگ تحمیلی همه یک طرف جمع شده بودند تا جمهوری اسلامی نماند ولی همه آنها که در دوطرف جبهه فعال بودند کدامشان به خاطر دفاع از صدام افتخار می کنند و کدامیک از کشورهایی که به دفاع از جمهوری اسلامی پرداختند احساس ذلت می‌کنند؟

وی تاکید کرد: امروز جمهوری اسلامی به اقتداری رسیده که ابرقدرت‌ها هم می‌دانند که اگر دستی به سمت ایران بلند شود، قطع خواهد شد.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین خاطرنشان کرد: اربعین حماسه‌ای است که روز به روز موثرتر و توفنده‌تر می‌‌شود و عزیزانی که می‌توانند امکانات فراهم کنند، دریغ نکنند و در این راهپیمایی دعاگوی همه باشیم.

وی در ادامه تاکید کرد: پاشنه‌ آشیل اصولگرایان، عدم وحدت است. در شرایطی که احزاب قدرتمند در امر انتخابات وجود ندارد، مجبور هستیم که بیشتر توان و زمان خود را معطوف به وحدت با یکدیگر کنیم.

در انتخابات پیش رو رقیب قدر نداریم

باهنر با پیش‌بینی اتفاقات احتمالی در انتخابات پیش رو، ابراز داشت: نباید مطمئن باشیم که در انتخابات اسفندماه پیروز می شویم. هرچند در این دوره رقیب قدری نداریم، اما باید توجه کرد که احتمال هر اتفاقی وجود دارد.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین بیان داشت: جالب است برای انتخابات پیش‌رو نزدیک به پانزده هزار نفر تصمیم به حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی گرفته‌اند. بر همین اساس باید تلاش کنیم در تمامی حوزه‌های انتخابیه با قدرت حضور پیدا کنیم.

باهنر تصریح کرد: برخی احتمال دارد موج نارضایتی در جامعه ایجاد کنند و با همین جریان و سیاه نمایی احتمالی خود را وارد پارلمان کنند. باید در جریان انتخابات با یک شعار واحد که همان تحریم شکنی است، با یک وحدت کامل وارد جریان انتخابات بشویم./۸۵۶/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۶
باید به فکر نسل جدید باشیم تا واقعا تمام قد پای انقلاب باشند این همه دافعه که برخی مسولان ایجاد کردند وضعیت ناامیدی را در کشور رواج دادند
2
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۸
باید دید برنامه آقای باهنر برای انتخابات چیه ؟
2
0